sobota, 6 lutego 2016

LBA 2x

Z całego serca dziękuje Veronica Hunter [blog] i Mania Maja [blog] za nominacje do LBA. Bardzo się ciesze ponieważ to pierwsze nominacje tego bloga <3 i naprawdę bardzo dziękuje.

Pytania od Veronica Hunter:
1. Dlaczego akurat ta tematyka bloga?
Tak jakoś wyszło ale chyba głownie dla tego że po 5 sezonach Teen Wolfa zaczęłam tworzyć własną historię z wilkołakami w roli głównej.

2. Bez jakich trzech książek/książkowych serii nie mógłbyś/abyś żyć?
Diabelskie Maszyny, Dary Anioła, i Black Ice. mogła bym wymieniać w nieskończoność ale trzy to trzy :D

3. Skąd czerpiesz inspiracje do dalszego pisania?
Czasami coś przeczytam lub obejrzę, ale zazwyczaj inspiracja przychodzi sama.
  
4. Wyobrażasz sobie czasami zakończenie bloga?
Tak, nawet bardzo często tylko zawsze jest ono inne.

5. Ile masz książkowych mężów :D???
O jeju chyba z 20 :D

6. Najgorsza książka jaką w życiu czytałeś/aś?
Lektury się liczą? załóżmy że nie.
to wtedy Gwiazd naszych Wina. Jakoś nie mogę przekonać się do tej książki.

7. Jak wygląda twój idealny obiad nad dziś?
Naleśniki <3

8. Pisanie to twoje pasja czy hobby?
raczej hobby.

9. Kim chciałbyś/łabyś zostać w przyszłości? Dlaczego?
Nie myślałam jeszcze nad tym.

10. Jak brzmi/ą twoje motto/a życiowe?
Nie zważaj na to co inni mówią na twój temat, po prostu bądź sobą!

11. Jak brzmi jeden z twoich ulubionych i najbardziej znaczących dla ciebie cytatów?
"-Każdy musi mieć jakieś sekrety. Dzięki nim jesteśmy podatni na ciosy."

pytania od Mania Maja:
1. Ulubiona książka/seria książek?
Jedna? Boże ni wiem nie mogę wybrać jednej...eee...chyba 7 Razy Dziś.

2. Pisanie to twoje hobby, czy pasja?
Hobby.

3. Dlaczego ta tematyka bloga?
Tak jakoś wyszło ale chyba głownie dla tego że po 5 sezonach Teen Wolfa zaczęłam tworzyć własną historię z wilkołakami w roli głównej.

4. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
Hmm... to było dawno i nie zbyt pamiętam. Kiedyś pisałam takie opowiadania w zeszycie w celu ćwiczeń ortografii (nadal mam z nią problemy) potem przestałam i pisałam dla siebie, a z czasem postanowiłam się tym podzielić z innymi :)

5. Ulubiona piosenka?
Shots- Imagine Dragons

6. Bez czego nie potrafisz żyć?
Przyjaźni i miłości.

7. Czarny, czy biały?
Czarny.

8. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Nie myślałam jeszcze nad tym.

9. Ulubiona postać książkowa?
I znowu jedna? Nie mogę wybrać jednej, jest ich tyle ale no trudno ograniczę się do dwóch ... Will i Jem z DM

10. Skąd czerpiesz inspiracje?
Czasami coś przeczytam lub obejrzę, ale zazwyczaj inspiracja przychodzi sama.

11. Ulubiony cytat?
Obecnie jest to cytat z książki którą ostatnio czytałam czyli z 7 razy dziś
"Oto kolejna rzecz, którą należy zapamiętać: Nadzieja trzyma przy życiu. Nawet po śmierci jest to jedyna rzecz, która trzyma przy życiu."

Nominuje:
http://bo-kochac-to-niszczyc.blogspot.com/

Pytania ode mnie:
1) Jak długo już piszesz?
2)Dlaczego ta tematyka?
3)Jaką książkę teraz czytasz?
4)Ulubiona piosenka?
5)Skąd czerpiesz inspiracje?
6)Dlaczego ta tematyka bloga?
7)Czy wiążesz swoją przyszłość z pisaniem?
8)Co czujesz kiedy dodajesz nowy rozdział?
9)Co czułaś kiedy otrzymałaś pierwszy komentarz?
10)ulubiona książkowa para?
11)Ulubiony cytat?

Ps: Niedługo powinien pojawić się rozdział :)

1 komentarz:

Czytasz= Komentuj dla ciebie to chwilka dla mnie to wiele znaczy